Buscar este blog

martes, 7 de febrero de 2023

 ARS AMANDI ARS MORIENDI

 


EROTISK KATEKES


 


Jag förstår ingenting


Jag går genom Ubedas kullar


Att det inte finns någon bättre säng


att den av gränsöverskridande


Jag hör röster i tystnaden


vinter imorgon


Min fru öppnar kistan med agat


Och jag ska på pilgrimsfärd


Genom det imaginäras korridorer


Och den vise kungen säger i sina förordningar


"Den som ligger med sin nästas muller synder eller om han kysste henne och gjorde makt


i aberla”


Med andra ord


Att det inte finns någon ändring till fan


att ja att nej att nej att ja att


Att min flickvän gillar snacket


Att nej att ja att nej att nej att ja att nej att


Att min flickvän gillar aprikoser


Det pratas om Spanien


förvrängda sinnen


Alltid en fitta i åtanke


köp dig en pansar skottsäker väst av kärlek, pojke


Och lägg det på ägaren


mellan engelsmännen


kyskhetsbälten


Och på apoteket säljer de dildos


Det behöver jag inte längre


Jag är fri och de kommer inte att sätta mig vad ägarna än säger


Tja, när de är kvinnor, saknas det aldrig agg


Ars amandi ars moriendi


Iskra


tänd gnistan


Allt är skrivet


Nihil novum undersula


 


Tisdagen den 7 februari 2023

No hay comentarios: