Buscar este blog

martes, 7 de febrero de 2023

 המלחמה באוקראינה בשבילי, אני קצת סלבופיל וזה הפריע להרבה מהקריטריונים שלי כי אני אוהב את רוסיה וגם את אוקראינה. סבלתי הרבה מאז יום מתיאס 2022, שבו התרחש המבצע המיוחד שהורה הקרמלין. הרוסים איתנים בלחימה אבל אדיבים בניצחון.


אני רוצה להסביר תעלומה שלצערי רבים רוצים לערבב את אלוהים עם פוליטיקה.


  במובן זה, אנטישמיות היא מלכודת שהשטן טומן לנו כדי להאשים את העם היהודי בכישלונותינו כנוצרים. חוסר השלמות שלנו, אין אונות, קנאה.


  פוטין עשה מחווה כשהכריז שהוא לא מתכוון להרוג את זלנסקי, המנהיג האוקראיני המושחת שאחראי למלחמת אחים זו. הרוסים נוטים להקל בניצחון על ידי כיבוד חוקי המלחמה.


כך הצליח המרשל פון פאולוס, המרשל הגרמני בסטלינגרד, לחזור למולדתו במזרח גרמניה לאחר כמה שנים של שבי.


החיילים המובסים של הוורמאכט כשצעדו דרך מוסקבה עוררו את הסבלנות והרחמים של איזה באבוסקה. דברים מסכנים.


  הקמת מדינת ישראל, כמו גם שחרור אושוויץ, היו עניין של הרוסים. ושרוב יועציו של לנין היו יהודים במהלך מהפכת ה-17. יוסף סטלין, שהיה אורתודוקסי גרוזיני ורוסי, הלך על דפוס זה.


אז התרחשו אירועים כמו תבוסת הגנרלים הרוסים במלחמת האזרחים בספרד. הם טוהרו או נשלחו לסיביר. נושאים ודיונים על מצב האדם שאינם קשורים לדת. דברים פוליטיים.


סטלין היה מאוהב באישה יהודייה שנטשה אותו והדבר עורר בוודאי חשד אצל האב הקטן בנוגע לקנוניה (Verschorung) של הרופאים או על ההתעלמות מגולדה מאיר, שגרירת ישראל הראשונה בברית המועצות.


בקיצור, העם הרוסי מעולם לא ראה עצמו אנטישמי, לא עם המוחמדים ולא עם אלו של הקנדלברה, וזה היה הישג של המהפכה.


כעת נלחמים חיילים איסלאמיסטים בחזית דוניץ ואלו של הקבוצה הצ'צ'נית הם האמיצים ביותר.


הדת האורתודוקסית אינה מתכחשת לברית הישנה ואימצה את הצורה הפטריארכלית של זקנים ארוכים והדר של כוהני מקדש שלמה.


סוגיה נוספת מחוץ לדת היא הציונות החזקה מאוד בוועדת הבחירות בוושינגטון. אני מתעקש שלא מערבבים את הכול יכול עם פוליטיקה.


כומר רוסי אף פעם לא מלטף את זקנו. הם מאמינים שהם יורשים למשימתה של ישראל להציל את העולם.


  ושם עלינו לשקול את האופי המשיחי של הפסיכולוגיה וההיסטוריה הסלאבית.


  זלנסקי?


  לדעתי, הוא מגע, ממזר שבוגד ברוסיה ובישראל בכך שהוא מעמיד את עצמו לשירות כוחות האופל.


לא; אני לא יכול להיות אנטישמי כי נולדתי בארץ של חוזרים בתשובה, אני אוהב יין ואני נוכח בשם משפחה כמו פארה אריסטוקרט קטן מאוד כמו סגוביה ובגלל שאני מנהל מערכת תקשורת שנוצרה על ידי בילי גייטס הגדול המשיח החדש של תקשורת.


  העובדה שהוא מותח ביקורת על מדיניות מסויימת של מדינת היהודים או שיש לו ספקות רבים לגבי השואה זה כבר סיפור אחר.


הצלחתי להביע את הרעיונות שלי בזכות גוגל. אני מקווה לעולם טוב יותר שלא מוותר על ישו ועל ערכי הציוויליזציה שלנו.


זו המורשת האנטי-שטנית שלי. החופש הוא עבורי מתנה מאלוהים.


 


יום שלישי, 7 בפברואר, 20

No hay comentarios: