Buscar este blog

jueves, 13 de enero de 2022

 PÂNĂ FIUL SAN ANTON PASCUAS

LUNA DE IANUARIE FASTO SI MâINE SAN ANTÓN CARE PÂNĂ ACEEA ZI E PAȘTE Ianuarie și februarie sunt luni festive Ei deschid ușa anului Și mâine San Antón ce este Paștele? Mă plimb printre burdele și vițeii un pensionar fericit În Spania azi vâslit împotriva curentului Scuturarea catalexiilor pieselor de război radio Virusul este un vierme Care îi lipsește epistaxisul original Ne tratează ca pe catâri Acești lorzi ai terorii mileniului Știți totuși câți acela de sus este Dumnezeu Mă pierd printre rândurile tale Strâmb în căutarea rațiunii și a nerațiunii Roagă-te ca bunul evreu frică de domnul Albricias pentru viață Nu te teme Acea iertare vine de la el Meditez între clopotele și fluierele mele texte inedite paragrafe mari Sufletul meu este ca un centon Rezumat al multor fețe Ele sunt fețele lui Dumnezeu Mă uit printre cimelii mei Cuvântul care avertizează și întărește Secretul Ascuns al Creației O anumită linie de loxod mă duce la portulano ducându-mă la curs Constant Întotdeauna zăresc acul amețit Și pentru hărțile de navigație De proverbe am o colecție Tipărit în mape guadameci Am abominari pentru exorcisme Anaforă pentru recitarea canonului Ei bine, eu cred în rugăciune Există și epulare cu rețete Gătit au scris romanii învățăturile aforistice Din breviarul meu fac bărbați Prud, sfătuit și cel mai bun unele din corpurile mele S-au dus la bibliotecă Și s-au întors sănătoși Să reziste mult între matriță iar moliile Și praful de la mezaninele răpite Sunt scrisori către nemurire Asta ne-a pus la conducerea asasinilor Petulant invidios și gregar Dușmanii excelenței proștii conspira acolo în asta Își vor rupe capul împotriva președinției a înțelepților Scriu pentru a-mi stăpâni pasiunile joase cu gânduri înalte asta imi da putere Uneori spun ceea ce nu cred și îi fac pe mulți să creadă ceea ce nu cred

No hay comentarios: