Buscar este blog

domingo, 23 de octubre de 2022

MISA DEL ARCANGEL RAFAEL EN FINÉS

 Pyhä Rafael arkkienkeli ~ III. luokkaa

Ajat: Toinen viikko alle 20. viikon Helluntai IV:n oktaavin jälkeen. lokakuu


Pyhä Messu


Vertaa jumalallisen toimiston päivämäärää

24.10.2022

 ↓ ↑ Tilausvaihtoehdot


Ennen messua



Top Seuraava

Se alkaa

Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä. Aamen.

2

Alku

Isän ja Pojan, ✠ ja Pyhän Hengen nimessä. Aamen.

Top Seuraava

Pyhä Minä astun Jumalan alttarille.

M. Jumalalle, joka tekee nuoruuteni onnelliseksi.

S. Tuomitse minut, oi Jumala, ja erota asiani epäpyhästä kansasta: vapauta minut pahasta ja petoksesta.

M. Koska sinä, oi Jumala, olet minun voimani: miksi käännytit minut pois ja miksi minä vaellan murheessani vihollisen vaivaamana?

S. Lähetä valosi ja totuutesi: he itse johdattivat minut ja veivät minut pyhälle vuorellesi ja majallesi.

M. Ja minä menen Jumalan alttarille: Jumalan tykö, joka tekee nuoruuteni onnelliseksi.

S. Laulan sinulle harpulla, oi Jumala, minun Jumalani: miksi olet surullinen, sieluni, ja miksi häiritset minua?

M. Toivo Jumalaan, koska minä vielä tunnustan hänelle: kasvoni ovat avuksi, ja minun Jumalani.

Pyhä Kunnia Isälle ja Pojalle ja Pyhälle Hengelle.

M. Niinkuin oli alussa ja nyt ja iankaikkisesti: ja iankaikkisesta iankaikkiseen. Aamen.

Pyhä Minä astun Jumalan alttarille.

M. Jumalalle, joka tekee nuoruuteni onnelliseksi.

3

P. Minä menen Jumalan alttarille.

S. Jumalalle, joka antaa iloa nuoruudelleni.

P. Tuomitse minut, Jumala, ja erota asiani kansasta, joka ei ole pyhä: vapauta minut väärästä ja petoksesta.

S. Sillä sinä, oi Jumala, olet minun vahvuuteni: miksi hylkäsit minut? ja miksi olen murheellinen, kun vihollinen minua vaivaa?

P. Lähetä valosi ja totuutesi: he ovat johdattaneet minut ja tuoneet minut sinun pyhälle vuorillesi ja sinun tabernaakkeliisi.

S. Ja minä menen Jumalan alttarille: Jumalan tykö, joka ilahuttaa nuoruuttani.

P. Sinua, Jumala, minun Jumalani, minä ylistän harppua; miksi olet surullinen, oi sieluni, ja miksi huolehdit minua?

S. Toivo Jumalaan, sillä minä vielä ylistän Häntä: kasvojeni pelastusta ja Jumalani.

P. Kunnia olkoon Isälle ja Pojalle ja Pyhälle Hengelle.

S. Kuten alussa oli, on nyt ja tulee aina olemaan loputon maailma. Aamen.

P. Minä menen Jumalan alttarille.

S. Jumalalle, joka antaa iloa nuoruudelleni.

Top Seuraava

V. Auttajamme ✠ Herran nimessä.

R. Joka loi taivaan ja maan.

Tunnustan Kaikkivaltiaan Jumalalle, siunatulle Marialle Ikuinen Neitsyt, siunatulle arkkienkeli Mikaelille, siunatulle Johannes Kastajalle, pyhille apostoleille Pietarille ja Paavalille, kaikille pyhille ja teille, veljet: koska minä ovat tehneet syntiä ajatuksissa, sanoissa ja teoissa: minun syyni, minun syyni, minun suurin virheeni. Siksi rukoilen siunattua Mariaa, ikuista Neitsyttä, siunattua arkkienkeli Mikaelia, siunattua Johannes Kastajaa, pyhiä apostoleja Pietaria ja Paavalia, kaikkia pyhiä ja teitä, veljet, rukoilemaan puolestani Herraa, meidän Jumalaamme.

M. Kaikkivaltias Jumala armahtakoon sinua ja, saatuaan syntisi anteeksi, johdattakoon sinut iankaikkiseen elämään.

S. Amen.

M. Tunnustan kaikkivaltiaan Jumalalle, siunatulle Marialle, ikuiselle Neitsyelle, siunatulle arkkienkeli Mikaelille, siunatulle Johannes Kastajalle, pyhille apostoleille Pietarille ja Paavalille, kaikille pyhille ja sinulle, Isä: sillä minä olen tehnyt syntiä ajatuksissani, sanoissa ja teoissa: minun syyni, minun syyni, suurin virheeni Siksi rukoilen siunattua Mariaa, ikuista Neitsyttä, siunattua arkkienkeli Mikaelia, siunattua Johannes Kastajaa, pyhiä apostoleja Pietaria ja Paavalia, kaikkia pyhiä ja sinua, isä, rukoilemaan puolestani Herraa, meidän Jumalaamme.

S. Kaikkivaltias Jumala armahtakoon sinua ja, saatuaan syntisi anteeksi, johdattakoon sinut iankaikkiseen elämään.

R. Amen.

S. Kaikkivaltias ja armollinen Herra suokoon meille anteeksiantoa, ✠ syntiemme anteeksiantoa ja anteeksiantoa.

R. Amen.

4

P. Apumme ✠ on Herran Nimessä.

S. Joka loi taivaan ja maan.

P. Tunnustan kaikkivaltialle Jumalalle, siunatulle Marialle, aina Neitsyelle, siunatulle arkkienkeli Mikaelille, siunatulle Johannes Kastajalle, pyhille apostoleille Pietarille ja Paavalille, kaikille pyhille ja teille, veljet, että olen tehnyt ajatuksissani tavattoman syntiä , sanat ja teot, minun syytäni, minun syytäni, minun vakavimman syyni kautta. Siksi rukoilen siunattua Mariaa, ikuista Neitsyttä, siunattua arkkienkeli Mikaelia, siunattua Johannes Kastajaa, pyhiä apostoleja Pietaria ja Paavalia, kaikkia pyhiä ja teitä, veljet, rukoilemaan minun puolestani Herraa, meidän Jumalaamme.

S. Kaikkivaltias Jumala olkoon sinulle armollinen ja antakoon syntisi anteeksi, johdattakoon sinut iankaikkiseen elämään.

P. Amen.

S. Tunnustan kaikkivaltialle Jumalalle, siunatulle Marialle, aina Neitsyelle, siunatulle arkkienkeli Mikaelille, siunatulle Johannes Kastajalle, pyhille apostoleille Pietarille ja Paavalille, kaikille pyhille ja sinulle, Isä, että olen tehnyt ajatuksissani tavattoman syntiä , sanat ja teot, minun syytäni, minun syytäni, minun vakavimman syyni kautta. Siksi rukoilen siunattua Mariaa, ikuista Neitsyttä, siunattua arkkienkeli Mikaelia, siunattua Johannes Kastajaa, pyhiä apostoleja Pietaria ja Paavalia, kaikkia pyhiä ja sinua, Isä, rukoilemaan Herraa, meidän Jumalaamme, minun puolestani.

P. Kaikkivaltias Jumala olkoon sinulle armollinen ja antakoon syntisi anteeksi, johdattakoon sinut iankaikkiseen elämään.

S. Amen.

P. Suokoon ✠ kaikkivaltias ja armollinen Herra meille anteeksi, anteeksiantamus ja anteeksianto

No hay comentarios: