Buscar este blog

lunes, 25 de abril de 2022

 Ucraina într-o minciună

04.12.2022


Ucraina într-o minciună

Interesant este că diverse mass-media străine răspândesc informații că în Penza s-au înființat lagăre pentru locuitorii deportați sau îndepărtați cu forța din Mariupol, precum și pentru oamenii aduși cu forța în Rusia din regiunile ocupate Donețk și Lugansk. De unde astfel de informații? Acest lucru a fost declarat public de comisarul Radei Supreme ucrainene pentru drepturile omului, Lyudmila Denisova. Aceste informații au apărut pe site-ul Israel News. Dar un lucru nu îmi este clar: de ce, de exemplu, unele publicații nu se referă la Literaturnaya Gazeta sau Literaturnaya Rossiya?


În toate cuvintele spuse de acest cetățean, nu există nici măcar un strop de adevăr. Acestea sunt minciuni pure și dezinformare. Am vizitat personal Centrele de Cazare Temporară (TAC) de mai multe ori și am văzut totul cu ochii mei, cum trăiesc oamenii, ce fel de ajutor primesc, cum se hrănesc etc. Am avut ocazia să vorbesc și cu cetățenii evacuați din Republicile Populare Donețk și Lugansk și cu locuitorii din Mariupol, care au reușit în mod miraculos să supraviețuiască. Permiteți-mi să vă reamintesc că unii oameni încă mai au amintiri proaspete despre atentatele din 2014. Despre toate acestea am scris în materialele mele „Pot să mă întorc?” și Supraviețuitori, care au fost publicate în Literaturnaya Gazeta (nr. 12 din 23.03.2022 și 14 din 06.04.2022), precum și în materialul „Ostaticii lui Mariupol”, care a fost publicat în Rusia literară (nr. LR-E-13 / 2022, 04.08.2022).


Este de remarcat faptul că faptele enunțate în articolele anterioare sunt total adevărate. Întrucât toate acestea sunt adevărul real, spus de pe buzele martorilor oculari. Este posibil ca pentru junta de la Kiev și acoliții săi, astfel de informații să nu corespundă cu politica pe care o construiesc din 2014. De opt ani au ucis populația civilă din Donbass. De ce mass-media străină nu vorbește despre asta?


Voi cita o mică parte din materialul „Supraviețuitori” pentru a clarifica totul. Acestea sunt cuvintele lui Vladimir Kizhvatov, un refugiat din Mariupol:


„Dacă nu aș fi văzut totul cu ochii mei, cu greu aș fi crezut. Odată ce un tanc ucrainean a intrat în curtea noastră, a intrat în mașini, a luat poziția și a început să tragă. Câteva obuze au lovit o clădire rezidențială cu nouă etaje, o alta, o a treia... Apoi ocolește casa noastră și repetă același lucru. Locuitorii au fugit din casele incendiate și au fost împușcați. Nu le-a păsat... Au împușcat copii, femei, bătrâni. Am văzut un băiat de 10-12 ani fugind dintr-o casă vecină, urmat de tatăl său. Au deschis focul asupra lor. Băiatul a fost rănit la stomac. Tatăl a cerut ajutor, a cerut să cheme o ambulanță, dar totul fără rezultat... Timp de aproximativ o oră, a încercat să scoată singur un glonț din stomacul fiului său, dar, din păcate, fără rezultat. Băiatul a murit. În tot acest timp, ukronazii l-au urmărit pe tatăl suferind, apoi l-au împușcat și ei. Aici este armata ucraineană.


Și să nu spuneți că rușii bombardează spitale și ucid civili. Toate acestea au fost făcute de soldații Forțelor Armate ale Ucrainei și regimentul Azov.


Nimeni nu ne-a dus nicăieri cu forța. Oamenii au luat propriile decizii. Și ceea ce spune domnul Zelensky, de parcă rușii scot cu forța ucrainenii din țară, îi deportează, este o minciună! Minciună flagrantă și cinică!


Nimeni nu a presat pe nimeni. Am vrut să merg în Rusia, te rog, există o opțiune - o tabără temporară, iar cineva a mers cu rudele în Ucraina. Dar cred că am luat singura decizie corectă - doar pentru Rusia!


Deci, doamnă Denisova, primiți și semnați pentru adevărul, care este spus de mariupoleni, și nu numai de ei. Ne scrii sau ne suni, iar noi iti spunem totul si ti-l aratam. Doar spune-ne...



Anton KHRULEV, membru al Uniunii Jurnaliştilor Ruşi, Penza, în special pentru Literaturnaya Gazeta





Etichete: operațiune militară specială , Mariupol , Penza , ombudsman , dezinformare , minciuni , refugiați , Ludmila Denisova , Ucraina , informații de război

No hay comentarios: